Het terrein van een bedrijf is al het eerste fysieke contactmoment

0

Er zijn veel bedrijven die de plank eigenlijk al mis slaan als ze denken over terreinonderhoud, vaak is dat zelfs het eerste wat ze laten liggen op het moment dat het budget wat minder is, of dat er simpelweg bijna geen tijd voor is. Wat veel bedrijven niet zich niet realiseren, is dat het terrein het eerste fysieke contactmoment is van de klant. Dit eerste fysieke contactmoment zorgt ervoor met welk gevoel de klant naar binnen komt. Je moet dus goed aan terreinonderhoud doen om het goede gevoel voor de klanten te creƫren.

Tijd insteken

Als je een mooi terrein wilt bij jouw pand, dan moet je veel tijd steken in terreinonderhoud. Alleen het inrichten van een terrein is tegenwoordig ook niet meer genoeg. Het verslechterd net zo snel als dat je het opknapt. Dus het goed is om je terrein goed te onderhouden. Het belangrijkste is dus dat je er genoeg tijd insteekt.

Zelf doen, of toch laten doen

Je kunt er als bedrijf voor kiezen om zelf aan terreinonderhoud te doen. Je hebt dan waarschijnlijk wat jongere werknemers die zich op de zaterdag bezighouden met die soort werkzaamheden. Wil je nu echt werk maken van je terrein, dan is het misschien beter om een professioneel bedrijf in te huren. Een hovenier kan bijvoorbeeld bijdragen aan een mooi terrein rondom jouw bedrijf.

Het resultaat

Als je een mooi terrein hebt, dan weet ik zeker dat je daar resultaat van gaat zien. Als jij een mooiere omgeving, een mooier pand hebt dan bijvoorbeeld de buurman, dan kiezen de klanten natuurlijk voor jou. Zo werkt het nu eenmaal in de hoofden van klanten.

Hovenier inschakelen

Ik hoop dat jij als bedrijf beseft hoe belangrijk terreinonderhoud eigenlijk is, het is dan goed om een hovenier in te schakelen. Wil je weten wat de precieze diensten zijn van de hovenier? Kijk dan op de website voor alle informatie.

Het terrein van een bedrijf is al het eerste fysieke contactmoment
Rate this post
Delen met kennis of vrienden?Share on Facebook
Facebook
Share on Google+
Google+
Tweet about this on Twitter
Twitter
Email this to someone
email
Share.

About Author

Leave A Reply